EA Support nachtmerrie

VRevis was een van de bezoekers van het Sims 3 Creators Camp dat Januari 2009 werd gehouden op het hoofdkantoor van EA in Amerika. Een week lang konden Sim Fans en webmasters van vele fansites daar, maanden voor de release, Sims 3 testen en spelen en er werd uitgebreid aandacht aan besteed op de officiële sites.

Na het Creators Camp tot aan de release van Sims 3 konden we elke 2 weken genieten van een update waarin aandacht werd besteed aan 2 van de bezoekers: vaak met een interview en video’s erbij (zie ook deze berichten op onze site). De links naar de video’s van VRevis werktte niet echt goed en sindsdien hebben de problemen zich alleen maar opgestapelt.

Ze is nu al 7 maanden lang aan het communiceren met de Amerikaanse EA Support om haar Sims 3 account aan de praat te krijgen maar helaas: die werkt nog steeds niet. Een verslag van deze wel erg frustrerende ‘nachtmerrie’ vindt je op haar blog.

| A Cuppa Joe |

Dus als je contact opneemt met EA Support en je krijgt niet binnen een week antwoord weet dan dat ze het erg druk hebben, sommige zaken uitzoeken erg veel tijd kosten en het altijd erger kan dan niet snel een antwoord krijgen of een werkende oplossing voor je probleem.

Voor veel technische vragen kun je soms beter terecht op onze forums: er zijn veel leden die je maar al te graag willen helpen. En domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden!

5 reacties

  1. druk of niet je betaald toch iets van €50,- voor de sims dan vindt ik dat je dan minmaal mag verwachten dat als in orde is.
    maar ja wat kan je er aan doen.

  2. This is the link to the original article: http://bit.ly/82FVNh RYG approached me, yesterday, for a write-up, and then linked to my blog for the full story. It has also been sent to EA. It gives a more complete picture than what you have, here, which is quite confusing to any English-speaking readers.

    Thanks for spreading the word,

    ~V

  3. Apparently I saw a translated page, because now I’m seeing it in Dutch! I tried to translate the comment above me, but wasn’t sure what he was trying to say. From what I gathered, he/she said that whether we were pressured or not, we paid €50, so should expect at least that (good customer service?), but what can we do? My answer is that we can get the word out, as I’ve been trying to do for several months, now, and put EA’s tech support team on blast. Up until now, it’s been falling on deaf ears.

    Like I said, you might want to consider linking to the actual write up I did for the RYG article to give a clearer picture? The link is in my above post.

    1. Lets hope it will help you (and maybe more diehard Simfans) with their account problems. It must be so frustrating this all. Even worse then all the bugs in the game and that is allready frustrating! Good luck and let us know if it all helped! 🙂

Geef een reactie Antwoord annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *