We hebben 2 korte nieuwtjes voor jullie over Sims 3 Luxe.
De eerste is dat je bij registratie van Sims 3 Luxe sinds afgelopen vrijdag geen 1000 Simpoints meer krijgt. Het is nooit de bedoeling geweest dat je bij Sims 3 Luxe 1000 Simpoints zou krijgen maar door een bug bij de registratie van het spel dacht de officiële Sims 3 site dat je Sims 3 Wereldavonturen registreerde en daarom kreeg je 1000 Simpoints.
Deze bug is dus opgelost en alleen Simmers die tot en met de officiële release datum Sims 3 Luxe registreerde kregen de 1000 Simpoints. Het kan zijn dat je bij registratie nog steeds ziet dat je Wereldavonturen hebt geregistreerd terwijl je Luxe registreert; de ‘Verzilver je Simpoints’ button zul je niet meer zien.
Het tweede nieuwtje betreft de exclusieve download die je bij de digitale versie van Sims 3 Luxe krijgt als je deze op de EA Store koopt (de esCargo ‘Buiten’ Processor). Deze exclusieve download krijgen veel Simmers niet omdat er allerlei technische problemen op de Sims 3 Store zijn. Deze technische problemen zorgen er trouwens ook voor dat veel andere Sims 3 Store spullen niet goed downloaden.
Die technische problemen zitten trouwens over de hele site heb ik het gevoel. In de uitwisseling kun jebijvoorbeeld niet sorteren op aantal downloads bij de kavels. En de problemen en proxy errors op het forum zijn al vaak genoeg genoemd. Een grondige renovatie van de hele EA-site zou geen kwaad kunnen 🙂
Ik heb De Sim 3 de Luxe 3 feb. geregistreerd er kwam gewoon De Sims 3 de Luxe te staan als spel en ik kreeg 1000 sim points die ik meteen verzilverd heb omdat ik al gelezen had dat bij deze disk geen extra punten kreeg. Een aantal bugs zij nog steeds niet opgelost. Gisteren klapte het spel weer eruit. Ook de downloads werken inderdaad niet goed. Ik heb ze soms wel 4 keer moeten downloaden voordat ze in het spel zichtbaar werden.
Die downloads in je spel krijgen via de Store is inderdaad een gedoe: zeker als je alle sets hebt gekocht en denk dat alles wel goed is geïnstalleerd. Zo was ik net op zoek naar die grote schildersezel en toen bleek dat 1 set gewoon niet goed is geïnstalleerd. Straks maar even een lijst maken van alles wat ik heb gekocht en kijken of het ook echt in mijn game staat …. duur zat al die spullen!
Als je iets ui de store download moet je altijd NOGMAALS op download klikken (dus 2x) terwijl je tegelijkertijd op een andere scherm (je downloadmanager) bij downloads controleert of het betreffende voorwerp etc. daarheen doorloopt. Dan paas weet je zeker dat het goed is gegaan. Dit was al zo van af dag 1 van de store downloads.
Doet me denken aan mijn eigen werk waar ik o.a. frequent flyer kaarten van klanten moet intikken in hun vluchtboeking naar de luchtvaartmaatschappijen, soms gaat het goed, soms loopt het niet door naar hun en moet je het nogmaals checken, LOL.
Ik download al langer dan vandaag 🙂 En toch gaat het niet altijd goed!
Ups sorry 2 spelfouten ui = uit en paas = pas.
Ik heb de Luxe gekregen voor mijn verjaardag en gelijk geinstaleerd. Toen ik het spel registreerde kreeg ik een melding “gratis objecten downloaden” maar daarna kreeg ik niets. Kreeg niets te zien van objects enz. Zijn het de objects die al in het spel zitten – het bed, – vissenbak en – gitaar of zijn het ook andere objecten?? Helaas heb ik ookal gelezen dat er vanaf 12 feb. een cadeaucard bij zit voor speciale objecten. Die heb ik dan nu net weer niet.
Weet iemand dit??
Alvast bedankt, Dolfi