[UPDATED] EA Benelux over De Sims 3 Patchproblemen

Deze email kregen we net binnen van EA Benelux over de problemen met de nieuwe PC en MAC patches voor De Sims 3.

Helaas is er geen vertaling beschikbaar, hopelijk komt deze er wel snel. We proberen jullie zo goed als mogelijk is op de hoogte te houden. Ik weet hoe vervelend de mensen van EA Benelux dit allemaal vinden en ook zij doen hun best.

Er zijn enkele problemen met het patchen van De Sims 3 Levensweg, wij zullen een afgeleide van de onderstaande sticky op onze websites plaatsen. Er wordt op dit moment gewerkt aan een permanente oplossing.

Hi all-

We are aware of the issues with the update to The Sims 3 launcher, and we’re working towards a permanent fix as quickly as possible.

For PC

In the interim: you can download the standalone base game update and this may resolve the issue for some players. klik hier

Custom content and unsupported mods may also be preventing the game from patching. Uninstall and delete all third-party mods and unsupported content. After deleting all third-party content, you must manually uninstall The Sims 3 to completely get rid of the extra content.

For MAC:

For anyone who has been witnessing this issue on a MAC, please download the respective patches below.

US Base Game DVD Version: klik hier

Europe Base Game DVD Version: klik hier

Digital Download Base Game Version: klik hier

After you download the patch, double-click and extract the file. The patch will ask you where you want the patch to be applied and you’ll need to point it to the base game Sims 3 app file.

Note: Installing third-party software changes actual files in The Sims 3. Deleting the unsupported content will not erase the modifications to the game that the software installed.

It’s recommended you see this thread on responsible modding: klik hier

Anita – community manager EA Benelux.

Mocht je deze files op een andere manier willen hebben dan kun je ook naar deze pagina van EA Support gaan. Voorzover ik kan zien zijn dat dezelfde files.

[UPDATE]: EA Benelux heeft inmiddels een vertaling online gezet, zie ook deze post op onze site:

| Problemen patchen De Sims 3 Levensweg |

21 reacties

  1. Maar waar is deze update nou voor? Niet voor de mensen die gewoon Levensweg geinstalleerd hebben toch? Aangezien daar al een update bij zit..?

  2. Deze is voor de mensen die het spel hebben gedownload via de EA Store. Die konden het spel niet installeren, omdat ie naar een update vroeg, maar de Launcher geen update aangaf.
    Ik heb het ook gedaan zoals hierboven, en nu doet ie het wel! Jeej, lekker De Sims spelen!

  3. Als er geen patch opkomt moet je gewoon die link in het bericht maar eens proberen. Heb die geinstalleerd en alles werkt prima.

    Heb nu alle functie’s. (heb nog geen Levensweg)
    Windows XP/2007 SP3

    1. Ik heb ook nog geen levensweg. Maar dan zal ik het vanmiddag eens installeren. Eerst nog een voetbaltoernooi in de middag. En klopt het dat als je via Google chrome doet het niet werkt, want dat had ik gisteren namelijk geprobeerd.

  4. Ik heb ook Google Chrome, en als je het dan wilt openen vanuit die balk klopt het inderdaad niet.

    Maar dit gaat wel als je naar mijn documenten gaat, en dan Downloads. Zoek het bestand, en dubbelklik.

    1. Ik heb het net een half uurtje geleden geïnstalleerd met internet explorer. Alles werkt nu goed en heb er geen problemen mee gehad. Toch nog bedankt 🙂 .

  5. hoe heet het bestand? want ik heb het via internet explorer geprobeerd maar internet explorer doet het niet bij mij

    1. Als je de patch nog niet hebt kun je deze installeren. Het maakt niet uit welke uitbreidingen je hebt en of je de update ziet in de Launcher.
      Ik update zelf nooit via de Launcher en heb dus nog nooit problemen gehad met patchen.

  6. het bestand TS3_1.22.9.0110xx_update.exe heb ik al een paar keer opnieuw geinstalleerd maar mijn probleem blijft hetzelfde, telkens ik mijn spel van levensweg terug wil spelen dan krijg ik de melding dat ik online men spel moet bijwerken of een update moet uitvoeren, maar ik vind nergens geen update, en hetgeen wat hier verteld wordt heb ik al gedaan, ik krijg overal hetzelfde antwoord of dezelfde update en toch blijft mijn pc hetzelfde vragen, is er nu echt niemand die mij kan vertellen waarom dit gebeurt!?

Geef een reactie Antwoord annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *