Binnenkort zal bij iedereen die een abonnement heeft op het officiële Duitse Die Sims Magazine een nieuw nummer in de brievenbus vallen. Dit magazine is, voor zover wij weten, in Nederland en België niet in de winkel te koop. Je zult dus een abonnement moeten nemen.
Dit nummer staat helemaal in het teken van de zomer en vakantie met allerlei leuke artikelen rondom wonen, mode en nog veel meer. En bij elk nummer van dit magazine zit ook een DVD met allerlei leuke spullen voor in je De Sims 3 spel.
Op deze pagina van het Die Sims Magazine vind je de inhoudsopgave van het nieuwe nummer. Wil je zien hoe het blad eruit ziet, er staan ook twee voorproefje online:
| Die Sims Magazine voorproefje 1 (PDF): Grote tuinen |
| Die Sims Magazine voorproefje 2 (PDF): Vissen |
Meer weten over alle (online) magazines over De Sims? Klik dan op onze Magazines Categorie en je vind alles mooi op een rijtje!
ik wil hem opzeggen maar weet niet hoe heb hem gisteren al weer binnengehad
Ik heb begrepen dat bij meer mensen dat wel een probleem is. Staat er niet ergens in het blad een contact adres / email adres of telefoon nummer?
ja ze verlengen elke keer maar automatisch en trekken zo mn visakaart leeg zonder even tevragen of ik wel een verleningen wil
ja heb gezocht maar niet echt iets gevonden
automatische afschrijving blokkeren? verder staan hier wel contact gegevens
http://www.sims-magazin.de/contact
en ken geen duits dat is ook weer een opstakel
Niet echt logisch om dan een abonnement op een duits tijdschrift te nemen 😉 Ik neem aan dat die ook in het duits is.
IK heb even voor je gekeken en dit adres/telefoon/fax nummer voor je gevonden
Kundenservice
Die Sims – Das offizielle Magazin
Postfach 810580
70522 Stuttgart
Tel.: (+49) 0180 5 72 7252 281*
Fax: (+49) 0180 5 72 7252 377*
kundenservice@sims-magazin.de
Als je mail stuurt kun je dat vertalen met een vertaal pagina. Of even een brief schrijven .Bellen lijkt me geen optie als je geen duits kent.
Oh ja dit stond er ook nog bij
Um Ihnen einen schnellstmöglichen Service bieten zu können ist es wichtig, dass Sie bei schriftlichen Rückfragen immer Ihre Kundennummer bzw. Ihren vollständigen Namen und Ihre Adresse angeben. Ihre Kundennummer finden Sie auf dem Adressaufkleber. Vielen Dank!
Vrij vertaalt. Om zo snel mogelijk onze service te kunnen bieden moet je als je schriftelijk reageert je persoonlijke nummer /je naam en adres invullen. Je persoonlijke nummer vind je op de adresband van het blad.
Ik hoop dat je er wat mee kunt.
Bij elk bedrijf werkt er echt wel iemand die een beetje Engels kent 🙂
Duitsland zit ook gewoon Engels in standaard vak pakket voor school 😉
Alleen vertikken ze het om te praten.
dat is waar….
dankje allemaal voor jullie reactie ik ga het proberen