I think what I’m most excited about, the thing that makes all the difference for me, is the introduction of your pets as controllable sims. You can guide them to perform their necessary bodily functions (Yay?) and interact with other animals or people, they can even get jobs and make you some extra money. If you’re lonely you can take ‘em out on the town, to a park or a bar, and have them “Fetch a Date”. I know actual people that do this.
Is your sim president of the Lonely Hearts Club? Take Lassie to the bar and have her be cute as a button for every potential date in the place, ’til you casually stroll over and strike up a conversation. See, you can be that guy! Lifetime Achievements are exchanged for a mystery journal that offers rewards for completing specific tasks. Your pet is finally an active member of the household.
| The Escapist: E3: The Sims 3: Pets |
“Lifetime Achievements are exchanged for a mystery journal that offers rewards for completing specific tasks.”
Geldt dit ook voor je Sims?!
Dat weet ik niet zo snel: wel dat je met dieren op pad kunt, ze kan besturen als Sims zeg maar. En al snuffelend en geloof ook gravend, spullen kunt vinden. Zo kun je allerlei extra’s voor je dieren los spelen zeg maar.
Staat er in ons chat verslag niks over?
https://forum.simsnieuws.nl/viewtopic.php?f=156&t=6154
Ik kan bijna niet wachten, nu al nier meer! Een hond die door je vuilnis snuffelt of de post voor je gaat halen. 2 acties die ver van elkaar staan maar wel ontzettend cool zijn. En het aanpassen van de honden net als dat je dat bij je sims kan doen is ook geniaal. Met een beetje honden kennis, kan je dan misschien nog wel nieuwe honden rassen maken, die ook daadwerkelijk lijken. Ben heel benieuwd!