Pinguintech: De Sims 3 Exotisch Eiland leveringsproblemen bij Dixons & Mycom?

Pakket bezorging Dixons

 

Op de fansite Pinguintech is vermeld dat er leveringsproblemen zijn bij Dixons & Mycom, het is erg zuur dat juist op deze dagen problemen plaats vinden met leveren! Hier onder het bericht wat PinguinTech heeft geplaatst:

Verschillende Simsfans berichten ons dat ze nog geen bevestigingsmail van de Dixons hebben ontvangen dat De Sims 3 Exotisch Eiland is verstuurd. Normaal gesproken is de Dixons altijd vrij vroeg met het bezorgen van pre-orders, maar jammer genoeg lijkt deze release een uitzondering te vormen. We hebben gisteren van Dixons door gekregen dat ze verwachten op de releasedatum te kunnen bezorgen. Helaas vermoeden we doordat een aantal mensen geen e-mail heeft ontvangen dat De Sims 3 Exotisch Eiland is verzonden dat er blijkbaar leveringsproblemen zijn. We houden jullie op de hoogte als we hierover meer te weten komen.

Update: dezelfde problemen doen zich ook voor MyCom.
Update 2: Inmiddels staat er op de site van MyCom dat de pakketbezorgers staken.

Bron: Pinguintech

39 reacties

  1. Ik heb besteld en moet het ophalen in de winkel, zijn er dan ook problemen anders bestel ik het ergens anders zodat ik hem morgen heb.

  2. Dit is niet alleen bij Dixons & Mycom, mijn spel zou gisteren al binnen gekomen zijn maar ook omdat PostNL staakt is dat niet gebeurt.

  3. Iemand een idee of ze in Friesland ook staken?
    Zal wel niet zoveel uitmaken, als Dixons hem nog niet eens binnen heeft. Maar wie weet?

  4. ‘De staking begon maandag in Amsterdam, gisteren kwamen daar Katwijk en Amsterdam-Noord bij en vandaag hebben bezorgers ook in Utrecht, Zaandam en Wateringen het werk neergelegd. Ook in andere regio’s is onrust.’

    Staat op nos.nl

  5. Daarom heb ik m dus ook nog niet!! Echt heel ….., net nu het spel vandaag uit zou komen. Omdat Dixons altijd vroeger is (tenminste de laatste keer wel) had ik ‘m daar weer besteld.. Maarja zoiets kunnen ze natuurlijk ook niet voorzien! 🙁

  6. Ik ga hem denk ik gewoon via origin bestellen dan maar 10 euro meer kwijt ik ga mijn bestelling annuleren of anders terug brengen naar de winkel ZUCHT!!! 🙁

  7. Tjah een staking kan een winkel ook niet zien aankomen, is de schuld van de postbezorgers, mensen die nu ook dingen gaan anuleren zijn ook dom, zo maak je de economie kapot, heus, die winkels die zoeken naar een oplossing.

    1. Ik denk niet dat de economie kapot gaat van 20 forumleden die hun bestelling cancelen 😛 Ik ga hem ook cancelen en straks ergens in Rotterdam halen, sorry maar ik heb geen geduld met dit spel.

      1. ‘is de schuld van de postbezorgers’ als je ziet onder welke arbeidsvoorwaarde zij moeten werken, nou groot recht dat ze staken! En indd de economie gaat niet door 20 forum leden kapot, ze gaan dan gewoon naar een andere winkel. Lol.

      1. Dus je krijgt dan wel de rest behalve die kleding en spullen van het eiland overlevings paket ? dus je heb bij die gewone wel de kraken enzo

        1. Ja, je hebt de kraken, zoals hierboven al verteld is krijg je alleen het overlevingspakket bij de Limited Edition 🙂

  8. Ik heb zo net de dixons gebeld en ze zeiden tegen mij dat ze maandag voorraad verwachten wat betreft de sims 3 exotisch eiland! hopen maar en anders annuleren en kopen ik kan niet zo lang wachten haha 😀

    1. Ik heb vanmiddag (rond ± 14:30) ook telefonisch contact gehad met Dixons en de medewerker waar ik mee sprak zei ook dat ze maandag 1 juli een grote levering verwachten en ik mogelijk mijn spel dinsdag 2 juli of woensdag 3 juli kon verwachten. Ik heb ook nog gevraagd waarom wij geen bericht hebben gehad over het niet leveren van. Het antwoord was dat dat ook normaal werd gedaan, maar het “systeem” (automatisch??) dit keer niet heeft gewerkt.

  9. Prijzen voor diegene die hem nog niet hebben:

    Dixons/ My Com: € 29.99
    Bart Smit € 34.99
    Rest € 39.99

    (ongeacht of het de LE of gewone editie is)

    Als iemand nog een uitzondering hierop weet laat het dan weten 🙂

  10. Ik heb ergens gelezen dat de staking voorbij is, dus degenen die bij dixons of mycom besteld hebben, hoeven niet achterlijk lang te wachten 😛

  11. Ik heb de bestelling van Dixons geannuleerd. Morgen krijg ik hem via Wehkamp. Eindelijk! En voor bijna zelfde prijs, nog iets goedkoper volgens mij..

  12. Ik heb naar MyCom gebeld, ter informatie voor jullie MyCom-bestellers. Ook zij verwachten een levering op maandag 1 juli net als bij Dixons. Dus “mogelijk” krijgen wij, Dixons en Mycom-bestellers dinsdag 2 juli of woensdag 3 juli ons spel. De datum die de site aangeeft is voor nieuwe bestellingen.

    1. mycom en dixons zijn van hetzelfde bedrijf 😉 , mycom heeft in 2011 ofzo dixons overgenomen! , logisch dat beide tegelijk problemen heeft met de levering 😀

  13. Ik heb ook bij Dixons besteld, maar ‘m ook nog niet binnen helaas. Staat dat het nog steeds in behandeling is en op mijn mail naar Dixons wanneer ze denken te leveren geen reactie tot nu. Dus dit heeft niet alleen met de stakingen van postNL te maken denk ik? Ik hoop dat ze in ieder geval snel iets laten weten.

  14. Mail binnen van Mycom..

    Ze krijgen de LE pas op 5 juli binnen omdat de leverancier het heeft uitgesteld!

    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw e-mail.

    Wij hebben het door u bestelde product op het moment niet voorradig in ons centrale magazijn. Wij verwachten het product op 05-07 weer binnen te krijgen ( onze leverancier heeft de levering wederom uitgesteld ), zodra het product weer op voorraad is wordt deze naar u verzonden.

    Indien u wenst kan ik deze order voor u annuleren, de door u betaalde aankoopsom wordt dan automatisch gecrediteerd.

    Excuus voor het ongemak.

  15. Net ff de dixons gebeld,

    die zeiden mij dat het pas volgende week kan worden aangezien de “fabrikant” zich niet aan de afspraak heeft gehouden. Ik heb hem geannuleerd en ga hem nu bij de intertoys halen, heb de enquete van dixons slecht ingevuld.

    Gr Colin

    1. Dat is niet helemaal eerlijk, een enquête negatief invullen. Dixons kan er immers helemaal niets aan doen dat de fabrikant te laat levert… Hier heb ik de game zelfs pas in 1 winkel gezien, namelijk Intertoys. Zelfs de mediamarkt heeft hem nog niet… Daar kun je de winkeliers niet de schuld van geven.

      1. Nee dat klopt ben ik het mee eens, maar in alle winkels waar ik tot nu toe ben geweest hadden ze hem (intertoys, bart smit, frs) en toch heb ik dit niet fijn ervaren, ze houden je aant lijntje en komen niet hun afspraken na ook al ligt dat aan de fabrikant, ze heb immers ook niet op mijn mail gereageerd. ik heb hem nu bij de intertoys gehaald!

  16. Ik had zondag ook een mailtje naar mycom gestuurd geen reactie, maar ik weet alleen niet hoe ik het zou moeten annuleren en ik heb al betaald en bij Bol.com hadden ze zondag wel gewoon de LE.

    1. Ik had vroige week woendsdag een mail gestuurd en kreeg nu ook pas reactie dus dat kan wel even duren.. Ik weet ook niet hoe ik het moe(s)t annuleren maar deze meneer die de mail gestuurd heeft (overigens afdelingshoofd van het magazijn) zegt dat hij het voor mij wilt doen! Nu nog even mijn moeder lief aankijken! 😀

  17. Ik denk niet dat ik het annuleren ga. Want we krijgen hem wel al is het later en elders is het ook nog duurder.

  18. Ik heb het spel gekocht op http://www.mycom.be (ik ben van België) en heb hem zelf nog niet 🙁 Waarschijnlijk door de problemen met de levering in Nederland, vermoed ik? Ik hoop echt dat het snel toekomt! 🙂

Geef een reactie Antwoord annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *