Er is weer een producerblog online verschenen en deze gaat over mods en hoe het De Sims team deze aanmoedigt. In de blog staat dat er een speciale Mod map is en dat er binnenkort een uitleg online komt hoe het nou precies zit met Mods in De Sims 4.
Hallo, Simmers!
Sinds de eerste versie van De Sims, hebben we altijd de creativiteit van onze spelers gesteund. Hulpmiddelen in de game, zoals Creëer-een-Sim en Bouwen zijn door de jaren steeds beter geworden, waardoor ze nog meer functies hebben gekregen en steeds eenvoudiger te gebruiken zijn.
We weten dat sommige van onze fans de grenzen van de game nog verder hebben geprobeerd te verleggen, door zelf liefdevol aan aangepast materiaal te ploeteren, oftewel de ‘Mods’ voor De Sims. Jullie eindeloze fantasie blijft ons inspireren en we willen die passie voor creativiteit niet in de weg staan. Dat is precies waar deze blog over gaat: aangepast materiaal en De Sims 4.
De belangrijkste gedachte achter De Sims 4 is dat we de creativiteit van spelers willen prikkelen en we jullie creativiteit de vrije loop kunnen laten gaan.
We hebben De Sims op een gloednieuw technologisch platform gebouwd, dat niet alleen deze nieuwe generatie van onze game aanstuurt, maar ook flexibel genoeg is om zich aan te passen op toekomstige behoeften, zodat spelers die aangepast materiaal willen creëren hier ook mee aan de slag kunnen gaan.
Dit is nog een vroeg stadium, maar we zijn hard aan het werk om onderdelen te maken waarmee jullie eenvoudiger aangepast materiaal kunnen toevoegen, beheren of verwijderen. We willen ook de kans kleiner maken dat jullie aangepaste materiaal beïnvloedt wordt wanneer we de game verbeteren of bijwerken.
•De eerste stap is de map met Mods. Diegenen die De Sims 4 Creëer-een-Sim Demo al geïnstalleerd hebben, kunnen de map met Mods vinden in de map met Gebruikersgegevens. Hier kun je jouw aangepaste materiaal verzamelen, zodat je niet meer diep in de bestanden van de game hoeft te graven.* Deze map zal jouw aangepaste materiaal overzichtelijker houden, doordat het niet te diep verweven is met de game zelf.
•De komende weken zullen we een gids publiceren over de basis van bestandsstructuren en het ‘decoderen’ van onze bestanden, zodat je meer te weten kunt komen over de verhoudingen tussen aangepast materiaal en De Sims 4.
•We creëren een speciaal gedeelte op ons forum waar spelers aangepast materiaal en mods kunnen bespreken. Daar kun je feedback geven op jouw ervaringen, hulp inroepen van andere Simmers en met het team in de studio over je ideeën praten.
We hebben al wat aangepast materiaal voor De Sims 4 Creëer-een-Sim Demo voorbij zien komen en we weten dat jullie staan te trappelen. We vinden het geweldig dat onze fans zo creatief zijn en het is ons doel om jullie te helpen om die creativiteit met de rest van de Sims-community te delen. Met De Sims 4 breekt er een nieuw en spannend avontuur aan. We kijken ernaar uit om samen met jullie, zij aan zij, aan dit avontuur te beginnen.
Bedankt!
Lyndsay Pearson (Senior producent)
Darren Gyles (Technisch directeur)
*Denk eraan dat we aangepast materiaal niet vooraf goedkeuren. Spelers moeten altijd voorzichtig omgaan met aangepast materiaal dat ze aan de bestanden van hun game toevoegen.
mooizo 🙂
Er was een tijd dat ik mods maakte voor De Sims 3, eens zien of ik wat met De Sims 4 kan wanneer ie uitkomt. 😛
Ik hoop dat ze een kleurenregelaar in-iedergeval voor het haar kunne maken :P, want js de demo zitten niet echt de haarkleuren tussen die ik leuk vind
Nog even over de screen die tussenin de tekst staat. Is diegene achter de computer Christiaan van de Kerkhof? Misschien is die jongen dan Alexander? 🙂
Denk het helaas niet 🙁
die jongen deed mij ook al denken aan alexander!
Heb een filmpje op youtube gezien van een gameplay van de Sims 4. Alexandra komt terug als tiener en Alexander als kind!!
en waar is dat linkje? 😛
Let’s Play: The Sims 4 l Teaser l
https://www.youtube.com/watch?v=H04pcqnSmbk&list=UU6jZvmJ7QJ_LAH-DpMpLf2Q 😉
Volgens mij wel ja!